Arini apa aku buat

A'kum & selamat ptg.

PAgi tadi Khai Shin dari IME dtg. Aku citer la pasal Inventor rasa terdesak dgr psl SolidWork dah bermaharajalela di KUTKM. PAstu Inventor siap kasi free 45 lesen. Puhh power tu.

JAdi Solidwork kena prepare la kalau tak hancuss dia kena makan balik ngan inventor.

Hassan dah try, aku tak try lagi inventor 10, dia kata less user fiendly, tapi ada connect dgn sthing like MDESIGN tu. Power. Inventor claim depa boleh integrate dgn machine design analysis tu. Siap ada engineering handbook semua. Power la.

Pastu makan zubaidah lagi. Dah 2 hari. Burrrppp, best jugak makan kari mamak ni. Memacam jenis kari sekali makan tu, pehh berpusing perut.

Aku dah try forum KUTKM, ada la 2-3 post, masih ahli biasa. Aku ada perasan org yang post kemain byk tapi cuma letak ikon muka senyum je, apa kelass...serupa takde. Terus jadi ahli VIP.

Tapi aku tertgk sorang budak buat blog, aku teringat aku pun ada blog. So aku memblog la semula..c ya.

Comments

Popular posts from this blog

Great Double Decker Caravan

The awesome Bugatti Veyron.

NGV Community Forum - to save on petrol