Hari ni vital day untuk duduk kat office, tapi aku x pergi pulak.

Aku stay kat rumah, satunya macam nak elak demam sebab aku dah dedar2 (macam nak demam pagi2 tu…dah dua hari dah) dan kat luar sejuk.

Malangnya bila duk rumah susah sikit nak fokus phd. Aku baca nota material Colin, ok jugak abis. Pastu aku sikit distracted dgn Nana nak cari kerja.

Pastu slightly off dgn tgk email pasal evernote update lah, itu lah ini lah…arghhh.

Anyway good resolution today. Nana akan masak malam dan pagi2 bila budak2 gi sekolah aku pun gi kerja. This is good cause aku selalu termangu nak gi kerja sebab tunggu lunch. Aku end up makan brunch dan bawak sikit ke uni makanan utk di makan waktu petang.

Mulai esok kita akan mula sistem baru ni dan aku akan set kan utk kerja atau duduk di office paling kurang 8 jam setiap hari. Kalau kat urmah boleh kerja jugak tapi kat office nampak kawan2 tgh buat kerja phd dan susah sikit nak tgk benda2 lain sebab takde privasi pun kat uni.

Lagipun supv dah email, nampaknya aku kena give my all to ensure PhD aku ni complete. Yeaahhh…

Comments

Popular posts from this blog

Great Double Decker Caravan

Hmm..another point for evolutionism vs creationism

If people in Malaysia can be more critical in their analysis of events or politics.